Άρθρο του Ιλχάν Αχμέτ: Γιατί διαφωνώ με το πιλοτικό πρόγραμμα της κυβέρνησης για τα νηπιαγωγεία της Θράκης Reviewed by Momizat on . Άρθρο του βουλευτή Ροδόπης της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Ιλχάν Αχμέτ 01-08-2017 Γιατί διαφωνώ με το πιλοτικό πρόγραμμα της κυβέρνησης για τα νηπιαγωγεία της Θρά Άρθρο του βουλευτή Ροδόπης της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Ιλχάν Αχμέτ 01-08-2017 Γιατί διαφωνώ με το πιλοτικό πρόγραμμα της κυβέρνησης για τα νηπιαγωγεία της Θρά Rating: 0
You Are Here: Home » Anasayfa / Αρχική » Άρθρο του Ιλχάν Αχμέτ: Γιατί διαφωνώ με το πιλοτικό πρόγραμμα της κυβέρνησης για τα νηπιαγωγεία της Θράκης

Άρθρο του Ιλχάν Αχμέτ: Γιατί διαφωνώ με το πιλοτικό πρόγραμμα της κυβέρνησης για τα νηπιαγωγεία της Θράκης

Άρθρο του βουλευτή Ροδόπης της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Ιλχάν Αχμέτ

01-08-2017

Γιατί διαφωνώ με το πιλοτικό πρόγραμμα της κυβέρνησης για τα νηπιαγωγεία της Θράκης     

Η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, προχώρησε μετά από πολλούς δισταγμούς παλινωδίες και αμφισημίες που συνοδεύουν άλλωστε το σύνολο της πολιτικής της στην μειονοτική εκπαίδευση τα τελευταία 2,5 χρόνια που βρίσκεται στην εξουσία,  στην εξαγγελία ενός πιλοτικού προγράμματος μέσω του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας με γενικό τίτλο «Πιλοτικές Παρεμβάσεις Δράσεις Υποστήριξης Μουσουλμανοπαίδων στα Νηπιαγωγεία της Θράκης».

Το πρόγραμμα αυτό είναι αποσπασματικό, ημιτελές, άτολμο και εντέλει αναποτελεσματικό ως προς τον κεντρικό του στόχο, αφού αποκλείει την συντριπτική πλειοψηφία των νηπίων της Μειονότητας από την πρόσβασή του σε ένα νηπιαγωγείο όπου θα πετυχαίνουν με παιδαγωγικά αποδεκτό τρόπο την ομαλή τους ένταξη στο  νέο σχολικό περιβάλλον.

Η εφαρμογή του προγράμματος αυτού σε έξι (6) μόνο μειονοτικούς οικισμούς των νομών Ξάνθης και Ροδόπης οδηγεί, κατά την γνώμη μου, στα εξής αποτελέσματα:

Α) καθιερώνει την διάκριση ανάμεσα στα νήπια της Μειονότητας στο σχολικό περιβάλλον των οποίων θα ομιλείται η μητρική τους γλώσσα και σε όλα τα υπόλοιπα τα οποία δεν έχουν ανάλογη δυνατότητα.

Β) εισάγει από το παράθυρο στην δημόσια εκπαίδευση της Θράκης εκπαιδευτικούς δύο ταχυτήτων οι οποίοι θα κληθούν να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο με συμβάσεις μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, να καταστούν, κοινώς, εκπαιδευτικοί του δημοσίου σχολείου εργαζόμενοι με μπλοκάκι!

Γ) η συγκεκριμένη εκπαιδευτική επιλογή δεν απαντά επί της ουσίας στο πάγιο αίτημα για την δημιουργία δίγλωσσων νηπιαγωγείων με θεσμικά ολοκληρωμένο τρόπο αφενός και αφετέρου λειτουργεί αποσπασματικά και ευκαιριακά μετατρέποντας τους πτυχιούχους επιστήμονες εκπαιδευτικούς σε εργολάβους παροχής υπηρεσιών.

Δ) στο ίδιο πλαίσιο, καθιερώνει ένα θολό εργασιακό τοπίο μέσα στο σχολικό περιβάλλον, όπου εκπαιδευτικοί- μέλη της Μειονότητας με τίτλους σπουδών ανάλογους των συναδέλφων τους Χριστιανών, θα εργάζονται ως εργολάβοι και θα συνεργάζονται υπό αδιευκρίνιστες παιδαγωγικές συνθήκες με τους μόνιμους συναδέλφους τους που υπηρετούν με οργανική θέση και πλήρη εργασιακά δικαιώματα στην αντίστοιχη σχολική μονάδα.

Μετά από αυτά, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η παρούσα κυβέρνηση πάνω στο άγχος της να επιδείξει μία «προοδευτική» μεταρρύθμιση στο μειονοτικό εκπαιδευτικό σύστημα της Θράκης, που τελεί έως σήμερα υπό την απόλυτη ιδεολογική και πολιτική κηδεμονία των ΑΝΕΛ, προέβη σε μία πράξη που είναι βέβαιο ότι συσσωρεύει και νέα προβλήματα αντί να επιλύει τα υπάρχοντα.

Επιζητούμε μία καθαρή και μόνιμη λύση στο ζήτημα της λειτουργίας των νηπιαγωγείων στους μειονοτικούς οικισμούς της Θράκης, με καθαρά παιδαγωγικό πρόσημο που δεν θα αλλοιώνεται από το παραμορφωτικό πρίσμα πολιτικών σκοπιμοτήτων, με ισότιμους εργαζομένους και με πλήρη εργασιακά δικαιώματα που θα επιλύει άπαξ και διαπαντός με επιστημονικά αποδεκτό τρόπο το ζήτημα της ομαλής ένταξης σε δίγλωσσο σχολικό περιβάλλον των νηπίων της Μειονότητας μας.

About The Author

Number of Entries : 608

Σχεδίαση και Hosting - Katastima NET

Scroll to top