ΑΝΑΦΟΡΑ: ΘΕΜΑ: «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017 ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΘΗΤΗ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΛΥΚΕΙΟ ΡΟΔΟΠΗΣ» Reviewed by Momizat on . ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣ: Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας Και Θρησκευμάτων   ΘΕΜΑ: «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 201 ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣ: Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας Και Θρησκευμάτων   ΘΕΜΑ: «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 201 Rating: 0
You Are Here: Home » Anasayfa / Αρχική » ΑΝΑΦΟΡΑ: ΘΕΜΑ: «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017 ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΘΗΤΗ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΛΥΚΕΙΟ ΡΟΔΟΠΗΣ»

ΑΝΑΦΟΡΑ: ΘΕΜΑ: «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017 ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΘΗΤΗ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΛΥΚΕΙΟ ΡΟΔΟΠΗΣ»

92a9fc4cd427382424b76ce0b127c687

ΑΝΑΦΟΡΑ

ΠΡΟΣ:

  • Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας Και Θρησκευμάτων

 

ΘΕΜΑ: «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017 ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΘΗΤΗ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΛΥΚΕΙΟ ΡΟΔΟΠΗΣ»

 

                                                                                                                                                                06/12/2016

 

Αξιότιμε κ Υπουργέ,

 

Σας επισυνάπτω την γνωμάτευση της αναπληρώτριας Προϊσταμένης ΚΕΔΔΥ Νομού Ροδόπης, κυρίας Πλαστρά Ερασμίας , σύμφωνα με τον Ν. 3699/2008 «ειδική αγωγή &εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», σύμφωνα με την οποία εν πρώτοις προσδιορίζει την ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του Μαθητή Τσακήρ Μουσταφά Αρντά , λόγω αυτισμού κι άλλων διαταραχών ανάπτυξης.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με την υπ αριθμ. Πρωτ 53/12-2-2016 γνωμάτευση του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης ο Τσακήρ Μουσταφά Αρντά παρουσιάζει διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (Αυτισμό) Υψηλής λειτουργικότητας με φυσιολογική νοημοσύνη.

Ο Τσακήρ Μουσταφά Αρντά του Νετζιάτ, 9 ετών και 11 μηνών , μαθητής της Δ τάξης του Δημοτικού σχολείου Λυκείου Ροδόπης, προσήλθε στο ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ν. Ροδόπης, συνοδευόμενος από τους γονείς του με αίτημα την επαναξιολόγηση της μαθησιακής του εικόνας και τον προσδιορισμό του καταλληλότερου πλαισίου φοίτησης. Αξίζει να σημειωθεί πως έχρηζε και διερμηνέα καθώς ο εν λόγω δεν μιλούσε την ελληνική γλώσσα.

Αν και του χορηγήθηκε η άτυπη διαδικασία Raven, δεν ανταποκρίθηκε καθόλου και απαντούσε τυχαία στις ερωτήσεις με ή χωρίς την παρουσία των γονέων του. Διαπιστώθηκαν σημαντικά προβλήματα τόσο στον προφορικό όσο και στην ανάγνωση και τη γραφή και η ψυχολόγος δεν εδύνατο να προβεί σε αξιολόγηση του νοητικού δυναμικού του μαθητή γι αυτό κρίθηκε απαραίτητο να χρησιμοποιηθούν οι πληροφορίες από τα κοινωνικό ιστορικό, τη συζήτηση με τους γονείς και την ιατρική γνωμάτευση, όσον αφορά το νοητικό δυναμικό και τη λειτουργικότητα του μαθητή.

Κύριε Υπουργέ, το ζήτημα αυτό πέρα από άμεσης εκπαιδευτικής σπουδαιότητος αγγίζει λεπτά ζητήματα κοινωνικής πολιτικής που οφείλουμε να στέκουμε συμμέτοχοι και ιδιαιτέρως ευαισθητοποιημένοι.

Προς τούτο εισηγούμεθα :

Α. τη διάθεση εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής για την παράλληλη στήριξη του μαθητή στην κοινή τάξη για όλο το ωρολόγιο πρόγραμμα, σε μόνιμη και καθημερινή βάση για το σχολικό έτος 2016-2017

Β. την παρακολούθηση συνεδριών λογοθεραπείας

Γ. την παρακολούθηση συνεδρίων εργοθεραπείας.

Δ. τον επανακαθορισμό της εισήγησης για τον προσδιορισμό του κατάλληλου πλαισίου φοίτησης στο τέλος της ΣΤ’τάξης.

Παρακαλούμε για την τοποθέτησή σας.

 

Μετά τιμής

                   Ιλχάν Αχμέτ

                                       Βουλευτής Νομού  Ροδόπης-Το Ποτάμι

About The Author

Number of Entries : 1612

Copyright © 2024, ilhanahmet.gr , All Rights Reserved

Facebook
Scroll to top